في ليلة ليلاء في مثل هذا اليوم من 21 عام ولد محدثكم , لسوء حظكم او حسنه (حسب وجهة نظركم) .. لم أكن أنوي كتابة هذا البوست , رأيته امراً سخيفاً رغم أني اردت كتابته , ولكن بتشجيع من علياء سأكتب هذه التدوينة ..

من الساعه 12 وحتى الآن والرسائل على الموبايل تتطاير والتهنئات والمكالمات , يعرفون أني مستيقظ بحكم ايقاع حياتي المنقلب بسبب مواعيد الكلية اللعينة , لم أكن أعتقد أن عدد من سيتذكرون سيزيد عن 4 أو 5 افراد , هنأني معظمهم قبل عيد ميلادي بفترة ..ولكن بصراحة اليوم كان جميلاً .. على الرغم من أنهم اوقظوني من النوم ومحدش جابلي حقي ناشف يعني 😀

حاولت ابص بسرعه على حدث في مثل هذا اليوم , بصراحة اخبار متسرش في معظمها يعني , فهعتبر ان ميلادي هو اول خبر عدل في التاريخ حصل في اليوم ده 😀 (شوية نرجسية مش هتضر) ..

بجد بقى ..

العام ال 21 .. ربما كان هذا العام هو الأثمر في حياتي الماضية كلها , على الرغم من أني فيه خسرت الكثيرين ولكني كسبت أكثر , صرت أنشط سياسياً , عدت للقراءة بعد توقف واقتصار قراءتي على الانترنت , وبالطبع علاقاتي الشخصية والتي تطورت بصورة دراماتيكية تفوق الأفلام الهندية لتصل إلى مراحل جدية تماماً ستؤدي إلى ارتباط بإذن الله تعالى ,قاربت على انهاء دراستي في كلية الهندسة اللعينة ,وربنا يسترها معانا ..

ما أمنياتي للعام الجديد ؟

1-السلام العالمي

2-اشوف رئيس تاني لمصر قبل ما اموت

3-يفتحوا محل بيتزا فوق السطح بتاع البيت عندنا

4-موسم جديد من south park

5-الإسماعيلي ياخد الدوري والكأس

6-معدل الحوادث بتاع العربية بتاعتي يقل عن 5 كل شهرين

 

 

 

كل سنة وانا طيب 😀

تحديث , محل البيتزا يكون فيه هوم ديليفري لو سمحت 😀

Advertisements